ben nu begonnen met het inrichten van mijn wiki, en mijn eerste klassen, mijn vierde en vijfde klas en mijn zesde klas krijgen binnenkort opdrachten waarbij ze de wiki moeten gaan gebruiken. ik ben erg benieuwd hoe de leerlingen het gaan vinden! kom wel wat glitches tegen zo bij het inrichten: je kunt niet zomaar allerlei bestanden uploaden, dit moet je instellen. Javascripts kan ik nog niet werkend krijgen in de wiki, en dat is best jammer: ik wil immers mijn voki-opdracht in de wiki laten uitvoeren… misschien vind ik hier nog iets op.

verder is het gebruik van de wiki voor mij best snel onder de knie te krijgen, alles wijst zich redelijk vanzelf, en de wiki die ik gebruik (Mediawiki) heeft een hele uitgebreide help-wiki. Is veel lezen, maar je vind bijna altijd wat je zoekt!

