ik zit eens te lezen op de andere blogs van onze cursusleden en ik verbaas me. Waarom wordt de blog niet gebruikt? Of nauwelijks? Er zijn cursusleden die geen blog hebben (of in ieder geval niet de link naar hun blog in de wiki hebben gezet) en de collegae die wel een blog hebben, zetten er nauwelijks iets op. Ik vraag me af of de blogs wel zin hebben zo, de enige die op mijn blog reageert is Michel, ik krijg het gevoel bij sommige andere blogs naast Michel de enige te zijn die reageert…

Ik weet dat iedereen het druk heeft, ik heb zelf verdikkie ook een volledige baan, maar kom op, moeten we niet juist tijd màken voor dit soort dingen? Ik denk dat we er veel van kunnen leren, maar als dit zo doorgaat laat ik mijn blog geloof ik maar langzaam doodbloeden of zo… Ik heb er niet zo veel zin in om als één van de weinigen energie te steken in iets dat de anderen als niet nuttig of te tijdrovend ervaren.

Graag reactie.

