Ben blij om inmiddels wat meer levendigheid in de bloggerij te zien. Dankjewel Wendelmoet voor je reactie, dat steekt mij een hart onder de riem om inderdaad fanatiek door te gaan met bloggen, en ik hoop dan maar dat er de komende tijd wat meer mensen mijn (en Seblogski‘s) voorbeeld zullen volgen. Ben ook blij om te zien dat we er aandacht aan gaan besteden de komende bijeenkomst, het is niet voor niets een tool die Michel  en Monique hebben uitgekozen denk ik toch…

FF tussendoor: heb op mijn wiki een heel gek probleem sinds afgelopen vrijdag, alle layout-tags die tussen <> horen staan in de tekst inplaats van dat ze doen wat ze moeten doen… en ik heb ineens geen embedded images meer, maar links naar de betreffende plaatjes… Wat dit nou weer is… Ik heb er al verschillende mensen naar gevraagd, maar ik heb nog geen oplossing. BIZARRE!!! Zeker omdat sommige pagina’s in mijn HELP afdeling compleet onleesbaar worden door deze ellende…. En de HELP is juist bedoeld om het makkelijker te maken om te werken met mijn wiki!

