OK, tot nu toe heeft mijn wappige wiki het volgende opgeleverd:

– in mijn wikipagina’s verschijnt HTMLcode terwijl die uitgevoerd zou moeten worden

– in de output HTML van de internetpagina’s waar het om gaat staan geen < > tags, maar &lt; en &gt;

– kennelijk werkt het parseren niet meer op mijn wiki

-het zou kunnen liggen aan de pagina’s die ik veranderd heb in de dagen voor het probleem optrad…

Ik heb al geprobeerd om Tidy aan te zetten zodat mijn HTML wordt opgeschoond, maar dat heeft geen effect gehad. Of ik het nu niet goed heb aangezet, of dat het gewoon de oplossing niet is, geen idee. Instellingen die ik had veranderd voordat het probleem optrad heb ik allemaal ongedaan gemaakt! Daar hoef ik het dus niet meer te zoeken.

Hoe nu verder? Ik bezorg mijn hulptroepen geloof ik grijs haar…Zelf weet ik het in ieder geval niet meer, ik heb nu bijna een week lang iedere avond een paar uur aan de wiki gezeten… niet echt goed voor de rest van mijn werkzaamheden…

