Ook ik ben, net als Seblogski, bezig met een zoektocht naar dingen die mijn wiki leuker, werkbaarder en interessanter kunnen maken. Ik meldde al dat het forum een makkie was… maar nu ben ik dus bezig met het zoeken naar extensies die mijn Voki-opdracht mogelijk maken in de wiki.

Lastig! Heb twee verschillende extensies, en voorlopig doen ze geen van allen wat ik wil… Maar de aanhouder wint! Als ik nou maar eens wist hoe en waar ik het bestand php.ini kan vinden… dan was ik al een stap verder…

Ik ben ook aan het kijken naar wat extensies die met Google Maps te maken hebben, als die werken is dat misschien weer iets voor een opdracht samen met Arnolddus… Heb ze al in mijn browser staan, nu nog even goed lezen en kijken of ik ze geinstalleerd krijg… maar dat is voor morgen..(of dinsdag)

