ik heb niet echt het gevoel dat er nog iemand bezig is met de blogs (of met de cursus in het algemeen) maar ik dacht, kom, laat je van je goede kant zien: vertel op je blog waar je aan werkt op dit moment.

Daar gaan we:

Ik ben nog steeds bezig met Arnolddus om de gezamelijke FR-AK opdracht op te zetten, maar door tijdnood weten we niet wanneer deze af zal zijn, en wanneer we hem gaan gebruiken. Geen idee dus of deze bij de eerstvolgende bijeenkomst al kan worden besproken.

Ik ben op mijn wiki DRUK bezig met  het bedenken en maken van opdrachten, zie de pagina tâche. Er staat onder andere een jaaropdracht op stapel waarbij leerlingen uit al mijn klassen volgend jaar gaan werken aan een wiki over Frankrijk. Kan ik dus niet bespreken in de bijeenkomsten, maar input is welkom! Ben op een ander deel van de wiki bezig met een opdracht die mijn tweede klas binnenkort kan gaan doen, over de Parisienne Chloé. Hier kan ik dus in een bijeenkomst wel iets over zeggen… (Trouwens, mijn wiki gaat binnenkort naar een server met PHP 5, dus ik kan eindelijk gaan beginnen met het installeren van extensies… kan ik weer meer opdrachten gaan bedenken…:))

Ik ben begonnen met het onderzoeken van en het spelen met SMART Notebook. Erg leuk, en ik heb al wel enkele flp’s af, maar ik kan ze pas echt gaan gebruiken als ik een SMARTboard in mn lokaal heb hangen, en dat wordt na de voorjaarsvakantie ergens op z’n vroegst…

kortom, druk zat… en dat naast mijn ‘gewone’ werk…

