ik ben nu net twee dagen mijn nieuwe rooster aan het draaien en ik ben gefrustreerd. Zwaar gefrustreerd. Ik ben mijn eigen lokaal kwijt! Dit is nu juist het lokaal waar bij de eerstvolgende ronde een SMARTboard komt te hangen, en nu zit ik er zelden tot nooit meer. Verder heb ik in mijn rooster met de klassen waar ik voor aan het ontwikkelen nog maar 2 lesuur waarbij ik een digischoolbord kan gebruiken…

Ik zie op dit moment dus totaal geen mogelijkheden om structureel dingen die ik ontwikkeld heb te kunnen uitproberen. De school is te vol, ruilen is niet of nauwelijks mogelijk, en met twee klasjes maar 1 uurtje is niet te doen. Mijn tweede klas zou ik standaard naar een computerlokaal moeten laten omroosteren om digidingen te kunnen doen, en in een computerlokaal kun je weer bijna geen Frans geven!

Ik ontwikkel vrolijk door, maar op dit tempo heb ik te weinig ervaringen opgedaan om tijdens de eerste conferentie een constructieve bijdrage te kunnen leveren. Ik herhaal nog maar eens: ik ben gefrustreerd. Zwaar gefrustreerd.

Wat nu?

