zojuist overleg gehad met Liebewien. we komen beide al snel tot de conclusie dat het heel moeilijk voor ons wordt om materiaal dat we ontwikkelen daadwerkelijk uit te testen, de condities van onze roosters zijn gewoon bagger.

we willen wel materiaal gaan ontwikkelen, maar van uittesten is dan dus geen sprake, en zo kunnen we ook erg weinig bijdragen aan de conferenties… zwaar demotiverend (goh, waar ken ik dat van).

ook het feit dat ik al heel vergevorderd ben in allerhande ictzaken en Liebewien nog niet zo zeer, helpt niet in het bedenken van een gezamelijk project.

we hebben besloten om ons te gaan storten op een grote wiki-opdracht over Frankrijk/Duitsland. Hier was ik al aan begonnen, maar we gaan hem nu samen verder doorontwikkelen, zij voor Duitsland en ik voor Frankrijk. Hierbij nemen we dezelfde opzet als basis en werken we deze verder uit.

Van uittesten komt niets, maar we hebben dan wel iets kant en klaar liggen voor volgend jaar, en dat zal in meerdere klassen inzetbaar zijn!

Liebewien gaat zich overigens ook verdiepen in instructiefilmpjes. Hier doe ik op het moment weinig mee.

