Ik heb onlangs mijn wiki geupdate en ben eindelijk met extensies aan de slag gegaan: ik ben begonnen met de widgets. Ik heb er een vijf/zestal geinstalleerd en ze werken bijna allemaal! Je kunt nu op mijn wiki youtube-filmpjes en wikipediapagina’s invoegen (ja de Franse wikipedia, heb de widget even herschreven) en kaartjes van Google Maps toevoegen aan een pagina. Nu nog bedenken hoe ik deze widgets toe kan passen in opdrachten voor mijn leerlingen!

Overigens, de widget Google Form geeft me nog hoofdbrekens, en ik krijg de Google Maps bookmarklet zelf niet naar mijn favorietenbalk gesleept, dus ben bang dat dat bij leerlingen ook niet lukt… Kleine glitches waar ik me nog mee bezig wil houden voordat ik naar de volgende extensie ga….

Als iemand tips heeft houd ik me aanbevolen!

