Mijn nieuwste speeltje in de lessen is Prezi. Ze noemen het de Powerpoint-killer, en ik snap inmiddels waarom! Het is een hele andere manier van presentaties maken, veel gebruiksvriendelijker en veel overzichtelijker voor de bekijkers ervan. Mijn leerlingen zijn verplicht om Prezi te gebruiken als ze een mondeling moeten doen waar ze dingen bij moeten laten zien, en dat gaat geweldig! De leerlingen luisteren meer naar elkaar, en ze kijken ook echt naar de presentatie! Ik zal binnenkort eens wat uitgebreider op Prezi ingaan, maar ik vind wel dat hier meer mensen iets mee moeten gaan doen, dit is erg leuk om in je lessen te gebruiken :).

En ja, nu ik besloten heb weer te gaan bloggen word ik ook gelijk weer fanatiek ook… ik weet het! Als jullie meer willen weten over mijn (toch vaak wel korte) berichtjes, reageer dan! Dan post ik een vervolg 🙂