Deze week was de eerste test: mijn eerste klas heeft een SO gemaakt over unité 5, de unité die ik in DDK gedaan heb. Resultaat: luistervaardigheid is bij een aantal leerlingen zienderogen verbeterd, maar het leren van woordjes is ineens achteruit gestuiterd! Morgen ga ik inventariseren waar het aan ligt, of het de andere manier van lesgeven is of dat ze er gewoon met de pet naar hebben gegooid. Ik vermoed bij een aantal het laatste…. Over de luistervaardigheid ben ik zeer tevreden, nu de rest nog!

Vandaag was ook de officiële kick-off van de pilot door middel van het voorstellen van de jongedame die ons de komende twee weken on site support gaat leveren. Grote pot snoepjes gekregen… Altijd leuk, zeker na de grote pot snoepjes die we bij de sectiepresentatie al hadden ontvangen! Ik zeg, onze sectievergaderingen zitten voorlopig goed!

Ik wacht het proefwerk nog even af voordat ik echt een uitspraak ga doen over leerrendement in mijn pilotklasje 🙂 Volgende week maandag, dan horen jullie weer!

