Oké, had beloofd maandag te zullen posten… Het is nu dinsdag… zucht… Ik heb gisteren het proefwerk over unité 5 afgenomen: de resultaten zijn niet heel opzienbarend anders dan normaal, op een aantal leerlingen na. Die leerlingen scoren over het algemeen een stuk beter dan in het pré-DDK-tijdperk: dit zijn dus duidelijk visueel ingestelde leerlingen!

De komende week begin ik aan het nieuwe hoofdstuk, waarvan ik de achtergrond nu al verschrikkelijk vind (feloranje, doet zeer aan mijn ogen) en zal ik een bezoek krijgen van de teamleider onderbouw h/v. Dit om te laten zien waar we mee werken en waarom we dit volgend jaar schoolbreed willen hebben voor de eerste klassen. De teamleider onderbouw m is al druk bezig met een offerte van DDK en de bijbehorende onderhandelingen met Iddink, maar het is wel handig als alle teamleiders het een keer gezien hebben! Ik zal verslag doen van zijn bevindingen, al durf ik al wel voorzichtig te zeggen dat hij er niet anders dan enthousiast over kàn zijn…

Zelf heb ik al veel meer plezier in mijn lessen in klas 1, en dit puur omdat de interactieve manier van lesgeven waar ik van houd al kant en klaar beschikbaar is! Scheelt mij een hoop werk, en met een fulltime baan kan ik dat alleen maar toejuichen :).

Wordt wederom vervolgd….

